Opinie o Nas
0,00 zł

Produkt dnia

795 816 067 | 533 232 691
795 816 067 | 533 232 691
0
,2080,2283,
Kasza w diecie dziecka. Na którą warto postawić?
Kasza w diecie dziecka. Na którą warto postawić?

Nowonarodzone dzieci karmione są mlekiem matki, bądź jego modyfikowanym zamiennikiem. Po ukończeniu szóstego miesiąca życia dieta malucha jest najczęściej stopniowo rozszerzana. Do jadłospisu powoli wprowadza się lekkie potrawy, warzywa, mięso i inne składniki. Niektórzy zastanawiają się również, jaka zdrowa kasza będzie najlepsza dla ich dziecka - kuskus czy może kasza krakowska? W tym artykule podpowiemy, dlaczego warto wprowadzić ziarna do diety malucha, a także wskażemy, na jaki rodzaj powinniśmy postawić. Sprawdź!

czytaj całość »
Kasza w diecie bezglutenowej. Którą wybrać?
Kasza w diecie bezglutenowej. Którą wybrać?

W ciągu kilku ostatnich lat bardzo głośno zrobiło się na temat diety bezglutenowej. W sieci oraz mediach możemy znaleźć wiele cennych informacji, przydatnych podczas wprowadzania do jadłospisu produktów pozbawionych białka pszenicznego. Pamiętajmy jednak, że taki rodzaj odżywiania polecany jest jedynie osobom, u których została potwierdzona celiakia, bądź posiadającym inne przeciwwskazania do spożywania glutenu. Dla wszystkich zainteresowanych dietą wykluczającą białka pszeniczne przygotowaliśmy poradnik, jak wybrać najlepszą kaszę. Sprawdź!

czytaj całość »
Jak kasza pomoże Twojej urodzie? Poznaj jej niezwykłe właściwości
Jak kasza pomoże Twojej urodzie? Poznaj jej niezwykłe właściwości

Niemalże każdy z nas wie, że kasza to składnik spożywczy, który ma wiele cennych właściwości prozdrowotnych. Jedząc ją regularnie, możemy dostarczyć do organizmu liczne minerały, substancje odżywcze oraz witaminy. Palona bądź niepalona kasza gryczana, a także jaglana, dbają jednak nie tylko o nasze zdrowie. Z ich pomocą jesteśmy w stanie nieco poprawić swoją urodę. Jak to możliwe? Sprawdź!

czytaj całość »
Kasza bulgur – jak włączyć ją do codziennej diety?
Kasza bulgur – jak włączyć ją do codziennej diety?

Kasza to jeden z najbardziej wartościowych produktów spożywczych, którym można na co dzień zastąpić ziemniaki, ryż czy makaron. Niestety większość z nas nie przepada za jej smakiem oraz dość intensywnym aromatem. Na szczęście taki rodzaj zboża występuje pod kilkoma postaciami. Jedną z nich jest kasza turecka. Bulgur, bo to o nim mowa, zdecydowanie przoduje na tle swoich pozostałych “towarzyszy”. Czym się jednak wyróżnia i jak włączyć go do swojej codziennej diety? Sprawdź!

czytaj całość »
Pomysły na zdrowy obiad dla diabetyka
Pomysły na zdrowy obiad dla diabetyka

Dieta osób chorujących na cukrzycę powinna być dokładnie przemyślana. Niestety, osoby cierpiące na tę przypadłość muszą przestrzegać kilku ograniczeń w zestawianiu codziennego menu. Ich potrawy powinny być zdrowe i zbilansowane, niektóre składniki nie wchodzą więc w grę. Mimo to obiady diabetyków wcale nie muszą być nudne i niesmaczne. Podpowiadamy, jak przygotować zdrowy obiad dla osób cierpiących na cukrzycę, który zadowoli nawet najbardziej kapryśne podniebienia.

czytaj całość »
Kasza na śniadanie - tak czy nie?
Kasza na śniadanie - tak czy nie?

Kasza na obiad to dodatek do wielu sycących i smacznych dań. Mają wiele właściwości zdrowotnych i odżywczych, część z nich nadaje się do spożycia nawet dla osób, które nie tolerują glutenu. Ten smaczny i pożywny artykuł spożywczy może być jednak również podstawą pełnowartościowych śniadań. Dlaczego? Przedstawiamy zalety jedzenia kaszy na śniadanie i najciekawsze sposoby na to, jak przyrządzić ją o poranku.

czytaj całość »
Najlepsze i najsmaczniejsze dania na bazie komosy ryżowej
Najlepsze i najsmaczniejsze dania na bazie komosy ryżowej

Od kilku tysięcy lat jej właściwościami cieszą się mieszkańcy Ameryki Południowej, ale ostatnio coraz częściej pojawia się na europejskich i polskich stołach. Za Oceanem Atlantyckim jest znana jako quinoa, w Polsce - jako komosa ryżowa. Cena jej nasion nie jest wygórowana i można je wykorzystać w kilku smacznych i zdrowych daniach, które świetnie nadają się zarówno na obiad, jak i szybką przekąskę.

czytaj całość »
Czy sól rzeczywiście nie jest sprzymierzeńcem odchudzania?
Czy sól rzeczywiście nie jest sprzymierzeńcem odchudzania?

Sól jest zła dla naszego organizmu - takie formułki często możemy przeczytać na różnych stronach dotyczących zdrowego żywienia. Krytyka tego produktu pojawia się szczególnie często w artykułach dotyczących odchudzania. Ich autorzy twierdzą, że jej ograniczenie pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Jak więc zareagujesz, kiedy przeczytasz, że sól wcale nie zwiększa kaloryczności potraw? A w dodatku w niektórych przypadkach może nawet pomagać w odchudzaniu?

czytaj całość »
Dodatki do ciast i deserów, dzięki którym odmienisz smak swoich wypieków
Dodatki do ciast i deserów, dzięki którym odmienisz smak swoich wypieków

Deser to ulubiony posiłek większości dzieci i wszystkich łasuchów. Bywa jednak, że smak klasycznej szarlotki czy sernika, który wypiekasz od lat, może nieco się znudzić. Jak temu zaradzić? Najlepiej wypróbować niestandardowe dodatki do ciast. Czasami wystarczy tylko zastąpić czymś kilka łyżek cukru - na przykład stosując ksylitol brzozowy fiński - a Twoje wypieki nabiorą zupełnie nowego smaku i aromatu.

czytaj całość »
Kosmetyki, które przyrządzisz z produktów znajdujących się w Twojej kuchni
Kosmetyki, które przyrządzisz z produktów znajdujących się w Twojej kuchni

Kosmetyki w kuchni? Zwykle przechowujemy je raczej w łazience lub innych pomieszczeniach. Na półkach z produktami spożywczymi znajdziemy jednak składniki kosmetyków, które możemy samodzielnie przygotować we własnym domu. By zadbać o skórę i włosy wcale nie trzeba odwiedzać drogerii. Przedstawiamy kuchenne produkty, z których przygotujemy wartościowe kosmetyki.

czytaj całość »
Ziarna i nasiona pełne zdrowia – produkty, które warto znać
Ziarna i nasiona pełne zdrowia – produkty, które warto znać

Pełnoziarniste produkty powinny być podstawą naszego jadłospisu. Dostarczają bowiem do organizmu wiele cennych substancji odżywczych, witamin oraz minerałów. Są również bogatym źródłem naturalnego błonnika pokarmowego. Warto więc pamiętać, by włączyć je do swojej diety. W tym artykule podpowiemy, jakie ziarna oraz nasiona powinien znać każdy z nas. Sprawdź!

czytaj całość »
Czy zdrowe produkty muszą być drogie?
Czy zdrowe produkty muszą być drogie?

Coraz większa ilość osób chce odżywiać się zdrowo i sięgać jedynie po produkty spożywcze wysokiej jakości. Panuje jednak powszechne przekonanie, że zdrowa i dietetyczna żywność musi być droga. Wszystko za sprawą licznych wyrobów EKO, BIO czy bez GMO. W sklepach ich ceny znacznie przewyższają kwoty, jakie musimy wydać na klasyczne artykuły. W tym artykule postaramy się jednak udowodnić, że zdrowe produkty wcale nie muszą nadszarpnąć naszego portfela.

czytaj całość »
Czym najlepiej słodzić kawę oraz herbatę?
Czym najlepiej słodzić kawę oraz herbatę?

Większość z nas nie wyobraża sobie poranka bez świeżo zaparzonej słodkiej kawy czy filiżanki ulubionej posłodzonej herbaty. Aby jednak zachować szczupłą sylwetkę oraz przez długi czas cieszyć się dobrym stanem zdrowia, warto zrezygnować z klasycznego białego cukru. Ma on bowiem niekorzystny wpływ na cały nasz organizm. Nie każdy da jednak radę wypić całkowicie gorzki gorący napój. Czym w takim razie zastąpić klasyczny cukier? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Ryż w diecie sportowca – tak czy nie?
Ryż w diecie sportowca – tak czy nie?

Osoby aktywnie uprawiające sport powinny zadbać o odpowiednio dobraną oraz zbilansowaną dietę. Dzięki temu ich wydolność treningowa znacznie się poprawi, a organizm będzie miał zdolność do szybszej regeneracji po każdej aktywności fizycznej. Niezwykle ważne jest więc dostarczenie wszelkich witamin, minerałów oraz składników odżywczych. Większość sportowców wyjątkowo często sięga po dania przygotowane na bazie ryżu. Jednak czy to dobry pomysł? Jakie rodzaje najlepiej spożywać? Sprawdź!

czytaj całość »
Zdrowe sałatki z kaszą w roli głównej – jak je przygotować?
Zdrowe sałatki z kaszą w roli głównej – jak je przygotować?

Sałatki warzywne to sposób na szybkie i zdrowe danie. Nic więc dziwnego, że sięgamy po nie wyjątkowo często. Pozwalają bowiem pozbyć się głodu, a dodatkowo są sprzymierzeńcem smukłej i zgrabnej sylwetki. Mało kto wie jednak, że taką potrawę można przyrządzić także na bazie kaszy. Właśnie dlatego w tym artykule podpowiemy, jak przygotować pyszne sałatki z kaszą w roli głównej. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!

czytaj całość »
Jakich przypraw używać będąc na diecie?
Jakich przypraw używać będąc na diecie?

Osoby, które pragną zrzucić zbędne kilogramy muszą pamiętać o tym, by sięgać po pełnowartościowe i zdrowe artykuły spożywcze. Nie każdy wie jednak, że podczas diety niezwykle ważne są przyprawy, którymi doprawiamy nasze dania. Nadmiar soli czy innych tego typu produktów może nie tylko spowolnić proces utraty masy ciała, ale także przyczynić się do rozwoju licznych chorób. Po jakie przyprawy powinniśmy więc sięgać?

czytaj całość »
Naturalne syropy na przeziębienie
Naturalne syropy na przeziębienie

Walczysz z bólem gardła, kaszlem i katarem? Nie musisz od razu faszerować się mnóstwem pastylek i pigułek. Nasze babcie znały wiele naturalnych sposobów na radzenie sobie z przeziębieniem - piły syrop imbirowy, syrop z zielonej szyszki sosny i wiele innych specyfików. Nigdy o nich nie słyszałeś? Koniecznie przeczytaj o naturalnych syropach, które pomogą Ci w walce z chorobą.

W czasach, gdy spożywamy coraz więcej przetworzonej żywności i otacza nas ogrom sztucznych tworzyw, wielu z nas stara się jak najczęściej sięgać do natury. Z tego powodu do łask wracają środki wspomagające zdrowie na bazie naturalnych składników. Wyróżniają się nie tylko skutecznym działaniem, ale są też bezpieczne dla zdrowia. Przy tym nie trzeba zastanawiać się, czy można podać je dzieciom.

czytaj całość »
Ryż – wartościowe źródło węglowodanów
Ryż – wartościowe źródło węglowodanów

Ryż stanowi podstawę pożywienia milionów ludzi na całym świecie. Rośnie głównie w gorącym i wilgotnym klimacie, ale jest popularny na całym świecie. Stanowi też wartościowe źródło substancji odżywczych z węglowodanami na czele. Ryż paraboliczny świetnie nada się na posiłki dla sportowców, ryż brązowy basmati - dla osób zmagających się z problemami z układem pokarmowym. Co jeszcze warto wiedzieć o ryżu?

czytaj całość »
Na co zwrócić uwagę, wybierając przyprawy?
Na co zwrócić uwagę, wybierając przyprawy?

Chyba nikt z nas nie wyobraża sobie gotowania bez dużej ilości aromatycznych przypraw. To właśnie dzięki nim nasza potrawa nabiera wyjątkowego smaku. Wybór odpowiednich ziół bywa jednak bardzo ciężki. W sklepach można bowiem znaleźć wiele mieszanek, przeznaczonych do różnych dań. Jak jednak wybrać najlepsze przyprawy? Na co zwrócić uwagę podczas zakupów? Sprawdź!

czytaj całość »
Jak w prosty sposób dodać daniom wartości odżywczych?
Jak w prosty sposób dodać daniom wartości odżywczych?

Nasza codzienna dieta powinna być zawsze odpowiednio zbilansowana. Spożywane produkty muszą dostarczać nam niezbędnych witamin oraz minerałów, dzięki którym jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować. Dlatego przyrządzając poszczególne dania, powinniśmy zwracać uwagę na ich wpływ na nasze zdrowie. Aby nieco urozmaicić posiłki i dodać im więcej wartości odżywczych, warto skorzystać z rozmaitych dodatków. Jakich? Sprawdź!

czytaj całość »
Copyright © 2017
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Żaneta Wenda "ProWend.com" | ul. Zawadka 96A | 34-100 Wadowice | woj. małopolskie | tel:.795816067 | e-mail:sklep@swojskapiwniczka.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl