Opinie o Nas
0,00 zł

Produkt dnia

795 816 067 | 533 232 691
795 816 067 | 533 232 691
0
,2080,2283,
Ziarna i nasiona pełne zdrowia – produkty, które warto znać
Ziarna i nasiona pełne zdrowia – produkty, które warto znać

Pełnoziarniste produkty powinny być podstawą naszego jadłospisu. Dostarczają bowiem do organizmu wiele cennych substancji odżywczych, witamin oraz minerałów. Są również bogatym źródłem naturalnego błonnika pokarmowego. Warto więc pamiętać, by włączyć je do swojej diety. W tym artykule podpowiemy, jakie ziarna oraz nasiona powinien znać każdy z nas. Sprawdź!

czytaj całość »
Czy zdrowe produkty muszą być drogie?
Czy zdrowe produkty muszą być drogie?

Coraz większa ilość osób chce odżywiać się zdrowo i sięgać jedynie po produkty spożywcze wysokiej jakości. Panuje jednak powszechne przekonanie, że zdrowa i dietetyczna żywność musi być droga. Wszystko za sprawą licznych wyrobów EKO, BIO czy bez GMO. W sklepach ich ceny znacznie przewyższają kwoty, jakie musimy wydać na klasyczne artykuły. W tym artykule postaramy się jednak udowodnić, że zdrowe produkty wcale nie muszą nadszarpnąć naszego portfela.

czytaj całość »
Czym najlepiej słodzić kawę oraz herbatę?
Czym najlepiej słodzić kawę oraz herbatę?

Większość z nas nie wyobraża sobie poranka bez świeżo zaparzonej słodkiej kawy czy filiżanki ulubionej posłodzonej herbaty. Aby jednak zachować szczupłą sylwetkę oraz przez długi czas cieszyć się dobrym stanem zdrowia, warto zrezygnować z klasycznego białego cukru. Ma on bowiem niekorzystny wpływ na cały nasz organizm. Nie każdy da jednak radę wypić całkowicie gorzki gorący napój. Czym w takim razie zastąpić klasyczny cukier? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Ryż w diecie sportowca – tak czy nie?
Ryż w diecie sportowca – tak czy nie?

Osoby aktywnie uprawiające sport powinny zadbać o odpowiednio dobraną oraz zbilansowaną dietę. Dzięki temu ich wydolność treningowa znacznie się poprawi, a organizm będzie miał zdolność do szybszej regeneracji po każdej aktywności fizycznej. Niezwykle ważne jest więc dostarczenie wszelkich witamin, minerałów oraz składników odżywczych. Większość sportowców wyjątkowo często sięga po dania przygotowane na bazie ryżu. Jednak czy to dobry pomysł? Jakie rodzaje najlepiej spożywać? Sprawdź!

czytaj całość »
Zdrowe sałatki z kaszą w roli głównej – jak je przygotować?
Zdrowe sałatki z kaszą w roli głównej – jak je przygotować?

Sałatki warzywne to sposób na szybkie i zdrowe danie. Nic więc dziwnego, że sięgamy po nie wyjątkowo często. Pozwalają bowiem pozbyć się głodu, a dodatkowo są sprzymierzeńcem smukłej i zgrabnej sylwetki. Mało kto wie jednak, że taką potrawę można przyrządzić także na bazie kaszy. Właśnie dlatego w tym artykule podpowiemy, jak przygotować pyszne sałatki z kaszą w roli głównej. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!

czytaj całość »
Jakich przypraw używać będąc na diecie?
Jakich przypraw używać będąc na diecie?

Osoby, które pragną zrzucić zbędne kilogramy muszą pamiętać o tym, by sięgać po pełnowartościowe i zdrowe artykuły spożywcze. Nie każdy wie jednak, że podczas diety niezwykle ważne są przyprawy, którymi doprawiamy nasze dania. Nadmiar soli czy innych tego typu produktów może nie tylko spowolnić proces utraty masy ciała, ale także przyczynić się do rozwoju licznych chorób. Po jakie przyprawy powinniśmy więc sięgać?

czytaj całość »
Naturalne syropy na przeziębienie
Naturalne syropy na przeziębienie

Walczysz z bólem gardła, kaszlem i katarem? Nie musisz od razu faszerować się mnóstwem pastylek i pigułek. Nasze babcie znały wiele naturalnych sposobów na radzenie sobie z przeziębieniem - piły syrop imbirowy, syrop z zielonej szyszki sosny i wiele innych specyfików. Nigdy o nich nie słyszałeś? Koniecznie przeczytaj o naturalnych syropach, które pomogą Ci w walce z chorobą.

W czasach, gdy spożywamy coraz więcej przetworzonej żywności i otacza nas ogrom sztucznych tworzyw, wielu z nas stara się jak najczęściej sięgać do natury. Z tego powodu do łask wracają środki wspomagające zdrowie na bazie naturalnych składników. Wyróżniają się nie tylko skutecznym działaniem, ale są też bezpieczne dla zdrowia. Przy tym nie trzeba zastanawiać się, czy można podać je dzieciom.

czytaj całość »
Ryż – wartościowe źródło węglowodanów
Ryż – wartościowe źródło węglowodanów

Ryż stanowi podstawę pożywienia milionów ludzi na całym świecie. Rośnie głównie w gorącym i wilgotnym klimacie, ale jest popularny na całym świecie. Stanowi też wartościowe źródło substancji odżywczych z węglowodanami na czele. Ryż paraboliczny świetnie nada się na posiłki dla sportowców, ryż brązowy basmati - dla osób zmagających się z problemami z układem pokarmowym. Co jeszcze warto wiedzieć o ryżu?

czytaj całość »
Na co zwrócić uwagę, wybierając przyprawy?
Na co zwrócić uwagę, wybierając przyprawy?

Chyba nikt z nas nie wyobraża sobie gotowania bez dużej ilości aromatycznych przypraw. To właśnie dzięki nim nasza potrawa nabiera wyjątkowego smaku. Wybór odpowiednich ziół bywa jednak bardzo ciężki. W sklepach można bowiem znaleźć wiele mieszanek, przeznaczonych do różnych dań. Jak jednak wybrać najlepsze przyprawy? Na co zwrócić uwagę podczas zakupów? Sprawdź!

czytaj całość »
Jak w prosty sposób dodać daniom wartości odżywczych?
Jak w prosty sposób dodać daniom wartości odżywczych?

Nasza codzienna dieta powinna być zawsze odpowiednio zbilansowana. Spożywane produkty muszą dostarczać nam niezbędnych witamin oraz minerałów, dzięki którym jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować. Dlatego przyrządzając poszczególne dania, powinniśmy zwracać uwagę na ich wpływ na nasze zdrowie. Aby nieco urozmaicić posiłki i dodać im więcej wartości odżywczych, warto skorzystać z rozmaitych dodatków. Jakich? Sprawdź!

czytaj całość »
Komosa ryżowa – rodzaje i właściwości zdrowotne
Komosa ryżowa – rodzaje i właściwości zdrowotne

Europejczycy coraz bardziej doceniają kolejne rośliny pochodzące z Ameryki Południowej. Jedną z nich jest komosa ryżowa, znana tam jako quinoa. Doceniali ją już Inkowie, uprawiając przez kilka tysięcy lat. W komosie ryżowej znajdziemy wiele składników odżywczych wspierających zdrowie, a w kuchni przyrządzimy ją podobnie jak popularne w Polsce rodzaje kasz.

czytaj całość »
Jaką kaszę wybrać do obiadu?
Jaką kaszę wybrać do obiadu?

Kasza może być ciekawym pomysłem na smaczny i oryginalny obiad. Czasami bywa niedoceniana, ale to naturalny produkt z wieloma ważnymi dla zdrowia składnikami odżywczymi. Jaką kaszę wybrać do obiadu? Lepsza będzie kasza krakowska czy kasza gryczana? Cena posiłku z nich sporządzonego nie będzie wysoka, a może zaskoczyć ciekawym smakiem. Przedstawiamy właściwości najpopularniejszych rodzajów kasz dostępnych na polskim rynku.

czytaj całość »
Nasiona amarantusa – co musisz o nich wiedzieć?
Nasiona amarantusa – co musisz o nich wiedzieć?

Nasiona amarantusa były znane od stuleci, a dziś wróciły do łask i zyskują sobie coraz większą popularność również w Polsce. To produkt bez glutenu, nazywany czasami “zbożem XXI wieku”, który zawiera mnóstwo wartości odżywczych. Poznaj wraz z nami najważniejsze zalety tej niezwykłej rośliny.

czytaj całość »
Sól Nigari – poznaj zdrowszą alternatywę soli kuchennej
Sól Nigari – poznaj zdrowszą alternatywę soli kuchennej

Sól kuchenna jest używana do przyrządzania niemal wszystkich potraw. To ważny element wzbogacający ich smak, do tego jest niezbędnym składnikiem wielu produktów spożywczych. Jej nadmiar szkodzi jednak zdrowiu, nie jest wskazany zwłaszcza osobom z nadciśnieniem. Alternatywę dla powszechnie stosowanej soli kuchennej może stanowić sól Nigari. Ta sól morska pochodząca z Azji ma kilka ciekawych właściwości i warto mieć ją na kuchennej półce.

czytaj całość »
Zamienniki makaronu i ziemniaków – włącz je do swojej diety
Zamienniki makaronu i ziemniaków – włącz je do swojej diety

Dieta Polaków jeszcze kilkanaście lat temu była ciężkostrawna i niezbyt przyjazna dla wątroby. Do obiadu klasycznie wybieraliśmy ziemniaczki – najczęściej gotowane, zazwyczaj z okrasą w postaci podsmażonej cebulki czy po prostu oleju. Teraz coraz częściej sięgamy po ich alternatywy. Czy, aby jeść zdrowo, trzeba zrezygnować z ziemniaków? Co z makaronem – czy jego także powinniśmy unikać w naszej diecie? Jakie są alternatywy dla tych węglowodanów, które łatwo włączymy do codziennego jadłospisu? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Masło shea nierafinowane niezbędne w każdej kosmetyczce!
Masło shea niezbędne w każdej kosmetyczce!

Coraz więcej osób zaczyna interesować się naturalną pielęgnacją. Nic dziwnego. Masła i oleje mają wiele znakomitych właściwości, które czynią z nich wartościowe kosmetyki. Dzięki temu idealnie sprawdzają się podczas codziennego dbania o nasze ciało od zewnątrz. Przedstawiamy masło shea nierafinowane, które plasuje się w czołówce najczęściej wybieranych naturalnych produktów z powodzeniem pełniących rolę kosmetyków. 

czytaj całość »
Jakie produkty warto włączyć w letnią dietę?
Jakie produkty warto włączyć w letnią dietę?

Kiedy zbliża się lato i za oknem coraz więcej słońca, nasz organizm pragnie zmian. Warto o niego zadbać i podarować mu dietę bogatą w zdrowe i niezwykle odżywcze produkty. Oto kilka inspiracji, dzięki którym poczujesz się latem lekko i pięknie. 

czytaj całość »
Syrop z trzciny cukrowej – historia i zdrowotne walory
Syrop z trzciny cukrowej – historia i zdrowotne walory

W cukrze trzcinowym znajdziesz to wszystko, czego potrzebujesz. Słodki smak, cudowny aromat, bogactwo składników odżywczych i radość z kreowania wyśmienitych dań oraz deserów. Poznaj historię cukru trzcinowego, który wniesie do Twojej kuchni egzotyczny powiew wyjątkowej słodyczy.

czytaj całość »
Witamina C - naturalna z dzikiej róży
Witamina C - naturalna z dzikiej róży

Nie ma chyba w przyrodzie, a na pewno w naszej diecie bardziej popularnej i „wielozadaniowej” substancji niż witamina C. Skutki braku witaminy C w organizmie, to przede wszystkim szkorbut, z którym zmagali się przed wiekami marynarze a jeszcze wcześniej mieszkańcy starożytnego Egiptu. Jak działa witamina C? Jak bardzo jej potrzebujemy by żyć zdrowo? W jakiej postaci przyjmować witaminę C? Przyjrzyjmy się trochę tej modnej ostatnio substancji.

czytaj całość »
Melasa, czym jest i jak ją wykorzystać w kuchni?
Melasa, czym jest i jak ją wykorzystać w kuchni?

Dla tych, którzy poszukują niepowtarzalnej słodyczy, a chcą zrezygnować z białego cukru, idealnym rozwiązaniem jest melasa buraczana. Jej słodki smak urzeka. A satysfakcja z otrzymania dużej dawki energii oraz witamin i minerałów zachęca, aby stosować syrop buraczany jako dodatek do deserów, wypieków, sałatek, a także innych dań. Poznaj fenomen melasy z buraka cukrowego.

czytaj całość »
Copyright © 2017
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Żaneta Wenda "ProWend.com" | ul. Zawadka 96A | 34-100 Wadowice | woj. małopolskie | tel:.795816067 | e-mail:sklep@swojskapiwniczka.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl